سمعک های فراهوشمند یادگیرنده

سمعک های فراهوشمند یادگیرنده آخرین نسل از سمعک های مدرن و بی رقیب زیمنس است که جزو رده بالاترین سمعک های قرن حاضر است.
پردازنده های قوی و موازی این سمعک ها باعث شده است که به آنها لقب ابر میکروکامپیوترهای سمعک لقب داده شود. پردازنده ای در ابعاد دو در دو میلیمتر ولی با قابلیت های پردازشی و محاسباتی در حد رایانه های رومیزی و لپ تاپ! این گونه سمعک ها تمامی قابلیت های سمعک های یادگیرنده و نیز تمام قابلیت های سمعک های فراهوشمند را با خود دارند و به قول معروف، همه ی خوبان در یکجا جمع هستند!

سمعک های فراهوشمند یادگیرنده
سمعک فراهوشمند یادگیرنده
آخرین نسل مدرن، بی همتا و بی رقیب سمعک های فراهوشمند یادگیرنده ی سمعک های زیمنس که در اندازه ها و با قدرت های تقویتی گوناگون، شارژی و غیر شارژی، ارایه شده است. این سمعک ها به صورت ابر میکرو کامپیوترهایی هستند که میلیون ها محاسبه و پردازش را در واحد زمان انجام می دهند و به کمک ارتباطات بی سیمی که بین دو سمعک سمت راست و چپ وجود دارد، محیط صوتی کاربر را اسکن کرده و بهترین حالت تنظیمی برای او فراهم می کنند. بدین ترتیب کاربر نیازی به انجام کاری جز لذت بردن از شنیدن صداها نخواهد داشت. سمعک هایی کاملا خودکار، فراهوشمند و یادگیرنده!

سمعک های فراهوشمند یادگیرنده باعث شده اند تا بهترین و بالاترین کیفیت صوتی برای کاربران حتی با میزان کم شنوایی های بیشتر فراهم آید. ارتباط بی سیمی بین دو سمعک به همراه ارتباط بلوتوثی با گوشی همراه، تلویزون و دیگر وسایل صوتی موجب شده است تا این سمعک ها بیشتر به صورت هندزفری به چشم دیگران بیاید تا اینکه فقط سمعک باشند و صداها را تقویت کنند. عملکرد خودکار و فراهوشمند این سمعک ها باعث شده است کاربر وظیفه ای جز لذت بردن از شنیدن صداها نداشته باشد.

کاربر با اپ مخصوص تنظیم سمعک، به مدت یک تا دو هفته، سمعکش را آموزش می دهد و پس از آن، این سمعک است که صداها را مطابق با میل و پسند کاربر تنظیم کرده و تقویت می کند. عملکرد فراهوشمندانه ی این سمعک ها باعث شده است تعداد محیط های صوتی که این سمعک ها می توانند شناسای کنند بیشتر شده و دقت این گونه سمعک ها در شناسایی این شرایط صوتی افزایش یابد و کاربر بتواند با تغییر شرایط صوتی اطراف خود به راحتی تطبیق یافته و از شنیدن راحت و لذت بخش تمامی صداهای اطرافش لذت ببرد! دیگر شنیدن با سمعک مثل قدیم زجرآور و پر از زحمت نیست. سمعک های فراهوشمند یادگیرنده ی زیمنس بیشتر به هندزفری هوشمند می مانند تا اینکه به صورت سمعک باشند!

همچنین برای آگاهی بیشتر درباره ی سمعک های فراهوشمند و سمعک های یادگیرنده می توانید به قسمت “سمعک فراهوشمند” و “سمعک یادگیرنده” مراجعه کنید و اطلاعات بیشتری را به دست آورید.

× با ما در ارتباط باشید